Doprava a platba

Doprava a platba

Cenník dopravy

Doprava tovaru na predajňu v SR

doručenie objednávky na predajňu Maxov svet kociek je ZDARMA


Dobierka

objednávka v hodnote  do 100 € je 6,00 €

objednávka v hodnote  nad 100 € ZDARMA

Správne vyplnenie kontaktných údajov je dôležité, aby sa zásielka nevrátila späť. V prípade opätovného zaslania je znovu účtovaný poplatok za dopravu.
Platby cez internet banking je potrebné uhradiť do 48 hodín od vytvorenia objednávky ihneď. Po pripísaní úhrady na náš účet bude objednávka spracovaná do 8 pracovných dní a odovzdána na expedíciu. Objednávky neuhradené do 48 hodín od objednania budú stornované.
 

  • Zaslanie tovaru na dodaciu adresu poštou
  • Po celom území Slovenskej republiky doručujeme objednaný tovar prostredníctvom pošty.
  • pri platbe dobierkou je tovar odovzdaný na poštu do 1 pracovného dňa od prijatia objednávky,  pri platbe vopred odovzdávame tovar na poštu do 1 pracovného dňa od pripísania úhrady na náš účet. V prípade, ak sa dodacia lehota predĺži, napríklad z dôvodu nedostatku tovaru na sklade, budeme o tejto skutočnosti bezodkladne informovať. 
  • Osobný odber v predajni Maxov svet kociek
    Osobný odber tovaru objednaného cez internetový obchod je na predajni Maxov svet kociek možný len pri platbe vopred. Nie je možná úhrada objednaného tovaru priamo v predajni Maxov svet kociek.

    Tovar objednaný na osobný odber v predajni Maxov svet kociek v Nitre na ul. Štefánikova trieda 5 spracovávame do 1 pracovného dňa od pripísania úhrady na náš účet. O jeho doručení na odberné miesto – predajňu Maxov svet kociek budete informovaný emailom
  • Výdaj objednaného tovaru: Výdaj objednaného a zaplateného tovaru je možný len po nahlásení čísla objednávky a celého mena a priezviska osoby na ktorú je objednávka vytvorená.

    Tovar si môžete vyzdvihnúť do 5 pracovných dní od oznámenia o doručení na odberné miesto – predajňu Maxov svet kociek. Po uplynutí tejto lehoty bude tovar zaradený do predaja a Vám bude vrátená na účet uhradená cena tovaru. V prípade nevyzdvihnutia objednaného tovaru na odbernom mieste je predajca oprávnený účtovať manipulačný poplatok za vybavenie a stornovanie objednávky vo výške 1,- €.

    Na odber tovaru v predajni Maxov svet kociek Vás budeme informovať e-mailom. V prípade, ak ste informáciu o možnosti prevziať zásielku neobdržali viac ako 2 pracovni dni od objednávky, 
    kontaktujte ešte pred návštevou predajne pracovníkov internetového obchodu emailom alebo telefonicky.


    Prečo je osobný odber možný len s platbou vopred? Platbou vopred zamedzujeme zneužívaniu tejto služby na objednávanie tovaru a následne neprevzatie tovaru na predajni, napríklad deťmi, ktoré našu stránku často navštevujú. Aj službou osobného odberu na predajni Maxov svet kociek nám vznikajú manipulačné náklady, ktoré by pri zneužívaní mohli viesť k zbytočnému predraženiu tejto služby. Za pochopenie ďakujeme.
  1. Každá odoslaná objednávka sa stáva záväznou. Objednávka na dobierku môže byť pred odoslaním preverená na telefónnom čísle uvedenom v objednávke. V prípade objednávky väčšieho množstva tovaru si vyhradzujeme právo na overenie dostupnosti a následné potvrdenie objednávky.
  2. Z dôvodu častého neprebratia tovaru zasielaného na dobierku vyhradzujeme si právo požadovať platbu vopred v týchto prípadoch:
    • pri objednávke viac ako 4 kusov tovaru
    • pri objednávke zákazníkom, ktorý v minulosti zásielku na dobierku neprevzal
  3. Po odoslaní objednávky bude na Vašu e-mailovú adresu zaslaná informácia o prijatí objednávky. Po overení objednávky Vám budú priebežne zasielané údaje o priebehu vybavenia, o výslednej cene zásielky a o odoslaní zásielky. V prípade, ak nedostanete tieto informácie, skontrolujte si nevyžiadanú poštu vo Vašej schránke, prípadne priamo na poštovom serveri u Vášho poskytovateľa e-mailovej služby. Taktiež si skontrolujte, či ste zadali správnu e-mailovú adresu, prípadne či vaša e-mailová schránka nie je plná. Toto sú najčastejšie prípady, prečo nedostanete potvrdenie o objednávke. V prípade, že všetko bolo zadané správne, kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom.

 

  1. Ako tovar zaplatiť

    Pri objednaní tovaru s platbou na dobierku budete platiť až pri dodaní tovaru. Platíte sumu uvedenú v potvrdení objednávky. 

    Po objednaní tovaru s platbou vopred je potrebné tovar uhradiť ihneď po ukončení a odoslaní objednávky  jednou z ponúkaných možností on-line platieb. Podľa vybraného typu platby v objednávke sa po ukončení a odoslaní objednávky zobrazí buď stránka s údajmi pre vyplnenie prevodného príkazu alebo s tlačidlom pre úhradu vo vybranej banke, prípadne platbu kartou. Pri platbe postupujete obvyklým spôsobom alebo podľa pokynov vybranej banky. Pri platbe cez internetbanking alebo TrustPay neplatíte žiadne poplatky, v prípade ak si zvolíte platbu bankovým prevodom bude Vám zaúčtovaný poplatok 1€.

    Ponúkame platby cez internetbanking v banke ČSOB:

Peňažný ústav: ČSOB a.s. Bratislava
IBAN: SK34 7500 0000 0040 2608 1046
variabilný symbol: používajte vždy číslo objednávky.
Suma: celková cena objednávky
Ak máte akékoľvek pochybnosti o uskutočnení alebo spracovaní platby, kontaktujte nás na info@maxovsvetkociek.sk.

 

Po ukončení objednávky Vám bude automaticky odoslaný potvrdzovací email, v prípade, ak ste správu nedostali je pravdepodobné, že ju máte v nevyžiadanej pošte – spame. 



Pri online platbe cez TrustPay ponúkame nasledujuce možnosti:

Platba kartou                on-line internetbanking      

Pri platbe cez TrustPay  je potrebné platbu uskutočniť ihneď, v opačnom prípade Vám nepríde email o potvrdení objednávky. 

TrustPay účty sú rýchlym a bezpečným platobným nástrojom pre drobné platby. Ponúkajú online registráciu s vlastnosťami bežného bankového účtu. Viac informácií získate na www.TrustPay.sk

Postup pri platbe TrustPay:

- vyberiete si jednu  z ponúkaných možností platby cez internetbanking alebo platobnou kartou

- budete presmerovaný na platobnú bránu 

- zrealizujete platbu podľa pokynov na stránkach banky

- o výsledku platby ste informovaný na obrazovke a e-mailom.

Po ukončení objednávky a úhrade Vám bude automaticky odoslaný potvrdzovací email, v prípade, ak ste správu nedostali je pravdepodobné, že ju máte v nevyžiadanej pošte – spame.  

 

  1. UPOZORNENIE: Platba poštovou poukážkou nie je možná . Za pochopenie ďakujeme. Z tohto dôvodu odporúčame uhrádzať platby buď prevodným príkazom z vašej banky alebo priamo vkladom peňazí na náš účet.
  2. Pri dodaní sa zákazníkovi odporúča tovar vizuálne skontrolovať ihneď pri prevzatí. Zákazník má nárok tovar neprebrať vtedy, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. V prípade, že poškodenie nie je viditeľné a reklamácia je uplatnená do 14 dní od dňa dodania, spoločnosť Maxov svet kociek s.r.o. sa zaväzuje poškodený tovar vymeniť.
  3. V prípade uplatnenia reklamácie neskôr, platí obvyklý reklamačný postup stanovený v reklamačnom poriadku IO Maxovsvetkociek.
  4. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k vade došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach (chemicky agresívne, prašné, vlhké prostredie, …). Zo záruky sú tiež vyňaté vady spôsobené živelnou pohromou a nesprávnym napájacím napätím.
  5. Uvádzané ceny prepravy sú platné v rámci Slovenska. Poštovné do zahraničia sú kalkulované osobitne.