Obchodné podmienky
OBCHODNÉ PODMIENKY PLATNÉ V INTERNETOVOM OBCHODE
Nákup tovaru prostredníctvom Internetového obchodu www.maxovsvetkociek.sk.
(ďalej len IO maxovsvetkociek ) môžu uskutočňovať fyzické a právnické osoby bez obmedzenia, za predpokladu, že sa budú riadiť nižšie uvedenými pravidlami.
- Zákazník si môže objednať akýkoľvek tovar, ktorý je v aktuálnej ponuke internetového obchodu. Ceny tovaru, akciové ceny IO maxovsvetkociek sú uvedené s DPH. Ceny sa z marketingových a obchodných dôvodov môžu líšiť od cien v predajni Maxov svet kociek.
- IO maxovsvetkociek sa zaväzuje dodať tovar k zákazníkovi na adresu, ktorú zákazník uvedie pri registrácii, prípadne vyplnení objednávky. V prípade, ak IO maxovsvetkociek nebude môcť tovar z technických alebo iných dôvodov zákazníkovi dodať bude zákazníka neodkladne o tejto skutočnosti informovať a prípadné platby poukáže späť na jeho účet.
- Spôsoby a ceny doručenia
Existuje niekoľko možností, ako si po nákupe prevziať svoj tovar. Vyberte si tú, ktorá Vám najviac vyhovuje.
Cenník dopravy
Doprava tovaru na predajňu v SR
doručenie objednávky na predajňu Maxov svet kociek je ZDARMA
Dobierka
objednávka v hodnote do 100 € je 6,00 €
objednávka v hodnote nad 100 € ZDARMA
„Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.“
Správne vyplnenie kontaktných údajov je dôležité, aby sa zásielka nevrátila späť. V prípade opätovného zaslania je znovu účtovaný poplatok za dopravu.
Platby cez internet banking je potrebné uhradiť do 48 hodín od vytvorenia objednávky ihneď. Po pripísaní úhrady na náš účet bude objednávka spracovaná do 8 pracovných dní a odovzdána na expedíciu. Objednávky neuhradené do 48 hodín od objednania budú stornované.
- Zaslanie tovaru na dodaciu adresu poštou
- Po celom území Slovenskej republiky doručujeme objednaný tovar prostredníctvom poštou.
- pri platbe dobierkou je tovar odovzdaný na poštu do 1 pracovného dňa od prijatia objednávky, pri platbe vopred odovzdávame tovar na poštu do 1 pracovného dňa od pripísania úhrady na náš účet. V prípade, ak sa dodacia lehota predĺži, napríklad z dôvodu nedostatku tovaru na sklade, budeme o tejto skutočnosti bezodkladne informovať.
- Osobný odber v predajni Maxov svet kociek
Osobný odber tovaru objednaného cez internetový obchod je na predajni Maxov svet kociek možný len pri platbe vopred. Nie je možná úhrada objednaného tovaru priamo v predajni Maxov svet kociek.
Tovar objednaný na osobný odber v predajni Maxov svet kociek v Nitre na ul. Štefánikova trieda 5 spracovávame do 1 pracovného dňa od pripísania úhrady na náš účet. O jeho doručení na odberné miesto – predajňu Maxov svet kociek budete informovaný emailom
- Výdaj objednaného tovaru: Výdaj objednaného a zaplateného tovaru je možný len po nahlásení čísla objednávky a celého mena a priezviska osoby na ktorú je objednávka vytvorená.
Tovar si môžete vyzdvihnúť do 5 pracovných dní od oznámenia o doručení na odberné miesto – predajňu Maxov svet kociek. Po uplynutí tejto lehoty bude tovar zaradený do predaja a Vám bude vrátená na účet uhradená cena tovaru. V prípade nevyzdvihnutia objednaného tovaru na odbernom mieste je predajca oprávnený účtovať manipulačný poplatok za vybavenie a stornovanie objednávky vo výške 1,- €.
Na odber tovaru v predajni Maxov svet kociek Vás budeme informovať e-mailom .
V prípade, ak ste informáciu o možnosti prevziať zásielku neobdržali viac ako 2 pracovni dni od objednávky,
kontaktujte ešte pred návštevou predajne pracovníkov internetového obchodu
emailom alebo telefonicky.
Prečo je osobný odber možný len s platbou vopred? Platbou vopred zamedzujeme zneužívaniu tejto služby na objednávanie tovaru a následne neprevzatie tovaru na predajni, napríklad deťmi, ktoré našu stránku často navštevujú. Aj službou osobného odberu na predajni Maxov svet kociek nám vznikajú manipulačné náklady, ktoré by pri zneužívaní mohli viesť k zbytočnému predraženiu tejto služby. Za pochopenie ďakujeme.
- Každá odoslaná objednávka sa stáva záväznou. Objednávka na dobierku môže byť pred odoslaním preverená na telefónnom čísle uvedenom v objednávke. V prípade objednávky väčšieho množstva tovaru si vyhradzujeme právo na overenie dostupnosti a následné potvrdenie objednávky.
- Z dôvodu častého neprebratia tovaru zasielaného na dobierku vyhradzujeme si právo požadovať platbu vopred v týchto prípadoch:
- pri objednávke viac ako 4 kusov tovaru
- pri objednávke zákazníkom, ktorý v minulosti zásielku na dobierku neprevzal
- Po odoslaní objednávky bude na Vašu e-mailovú adresu zaslaná informácia o prijatí objednávky. Po overení objednávky Vám budú priebežne zasielané údaje o priebehu vybavenia, o výslednej cene zásielky a o odoslaní zásielky. V prípade, ak nedostanete tieto informácie, skontrolujte si nevyžiadanú poštu vo Vašej schránke, prípadne priamo na poštovom serveri u Vášho poskytovateľa e-mailovej služby. Taktiež si skontrolujte, či ste zadali správnu e-mailovú adresu, prípadne či vaša e-mailová schránka nie je plná. Toto sú najčastejšie prípady, prečo nedostanete potvrdenie o objednávke. V prípade, že všetko bolo zadané správne, kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom.
- Ako tovar zaplatiť
Pri objednaní tovaru s platbou na dobierku budete platiť až pri dodaní tovaru. Platíte sumu uvedenú v potvrdení objednávky.
Po objednaní tovaru s platbou vopred je potrebné tovar uhradiť ihneď po ukončení a odoslaní objednávky jednou z ponúkaných možností on-line platieb. Podľa vybraného typu platby v objednávke sa po ukončení a odoslaní objednávky zobrazí buď stránka s údajmi pre vyplnenie prevodného príkazu alebo s tlačidlom pre úhradu vo vybranej banke, prípadne platbu kartou. Pri platbe postupujete obvyklým spôsobom alebo podľa pokynov vybranej banky. Pri platbe cez internetbanking alebo TrustPay neplatíte žiadne poplatky, v prípade ak si zvolíte platbu bankovým prevodom bude Vám zaúčtovaný poplatok 1€.
Ponúkame platby cez internetbanking v banke ČSOB:
Peňažný ústav: ČSOB a.s. Bratislava
IBAN: SK34 7500 0000 0040 2608 1046
variabilný symbol: používajte vždy číslo objednávky.
Suma: celková cena objednávky
Ak máte akékoľvek pochybnosti o uskutočnení alebo spracovaní platby, kontaktujte nás na info@maxovsvetkociek.sk.
Po ukončení objednávky Vám bude automaticky odoslaný potvrdzovací email, v prípade, ak ste správu nedostali je pravdepodobné, že ju máte v nevyžiadanej pošte – spame.
Pri online platbe cez TrustPay ponúkame nasledujuce možnosti:
Platba kartou on-line internetbanking
Pri platbe cez TrustPay je potrebné platbu uskutočniť ihneď, v opačnom prípade Vám nepríde email o potvrdení objednávky.
TrustPay účty sú rýchlym a bezpečným platobným nástrojom pre drobné platby. Ponúkajú online registráciu s vlastnosťami bežného bankového účtu. Viac informácií získate na www.TrustPay.sk
Postup pri platbe TrustPay:
- vyberiete si jednu z ponúkaných možností platby cez internetbanking alebo platobnou kartou
- budete presmerovaný na platobnú bránu
- zrealizujete platbu podľa pokynov na stránkach banky
- o výsledku platby ste informovaný na obrazovke a e-mailom.
Po ukončení objednávky a úhrade Vám bude automaticky odoslaný potvrdzovací email, v prípade, ak ste správu nedostali je pravdepodobné, že ju máte v nevyžiadanej pošte – spame.
- UPOZORNENIE: Platba poštovou poukážkou nie je možná . Za pochopenie ďakujeme. Z tohto dôvodu odporúčame uhrádzať platby buď prevodným príkazom z vašej banky alebo priamo vkladom peňazí na náš účet.
- Pri dodaní sa zákazníkovi odporúča tovar vizuálne skontrolovať ihneď pri prevzatí. Má nárok tovar neprebrať vtedy, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. V prípade, že poškodenie nie je viditeľné a reklamácia je uplatnená do 14 dní od dňa dodania, spoločnosť Maxov svet kociek s.r.o. sa zaväzuje poškodený tovar vymeniť.
- V prípade uplatnenia reklamácie neskôr, platí obvyklý reklamačný postup stanovený v reklamačnom poriadku IO Maxovsvetkociek.
- Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k vade došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach (chemicky agresívne, prašné, vlhké prostredie, …). Zo záruky sú tiež vyňaté vady spôsobené živelnou pohromou a nesprávnym napájacím napätím.
- Uvádzané ceny prepravy sú platné v rámci Slovenska. Poštovné do zahraničia sú kalkulované osobitne.
- Odstúpenie od kúpnej zmluvy
- Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy v lehote 14 pracovných dní od prevzatia tovaru podľa týchto všeobecných obchodných podmienok bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 ods. zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo zmluvy uzatvorenej mimo prevádzkových priestorov v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji").
- Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
- Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy v písomnej podobe alebo na inom trvalom nosiči (e-mailom), prípadne odoslaním vyplneného kontaktného formulára.
- Odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa prechádzajúceho bodu týchto všeobecných obchodných podmienok musí obsahovať identifikáciu kupujúceho, číslo a dátum objednávky, presnú špecifikáciu tovaru, spôsob akým má predávajúci vrátiť už prijaté plnenie a následne poskytnúť číslo účtu alebo poštovú adresu. Zároveň s odstúpením od kúpnej zmluvy sa odporúča doručiť predávajúcemu tovar spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie, návodu, záručného listu, dokladu o zaplatení a v originálnom obale.
- V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar alebo kupujúci preukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu, vráti predávajúci kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu (vrátane ceny za dopravu a iných poplatkov) za vrátený tovar v lehote do 14 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy a doručenia tovaru predávajúcemu spôsobom určeným kupujúcim.
- Predávajúci nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si kupujúci výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim okrem osobného odberu. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil kupujúci, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim.
- Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy v prípade vypredania zásob, nečakanej nedostupnosti tovaru alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar zákazníkovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať kupujúceho a vrátiť mu už zaplatenú zálohu za tovar dohodnutý v kúpnej zmluve v lehote 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy prevodom na účet určený kupujúcim.
- Týmto bodom nijako nie je dotknutá možnosť vrátenia tovaru podľa ust. § 7 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z.z / viď obchodné podmienky bod 13. /
Alternatívne riešenie sporov
V prípade, že spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má spotrebiteľ právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov.
- Príslušným subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27, soi.sk, alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť tiež platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke TU. Spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme pre elektronické riešenie sporov vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online. Spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.
Internetový obchod Maxov svet kociek na www.maxovsvetkociek.sk prevádzkuje spoločnosť:
Maxov svet kociek s.r.o.
S. H. Vajanského 11
940 01 Nové Zámky
IČO: 51819104
Spoločnosť je zaregistrovaná na Okresnom súde Nitra, vl.č. 46124/N.
Bankové spojenie: Československá obchodná banka, a.s.
IBAN: SK34 7500 0000 0040 2608 1046
e-mail: info@maxovsvetkociek.sk
tel. č.: +421 917 398 132
Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia SOI
Inšpektorát SOI v Nitre pre Nitriansky kraj
Staničná 9, 949 01 Nitra
https://www.soi.sk